poza aerobicSala de aerobic este  una din cele mai mari din Bucuresti, se intinde pe aproximativ 250 mp, in cadrul careia se desfasoare mai multe programe menite sa indeplineasca cele mai exigente cerinte.

IMG_6485

Aerobicul se mai numeste si „gimnastica cu oxigen”. Aerobicul cuprinde mai multe tipuri de exercitii care antreneaza inima, plamanii si cresc conditia fizica generala.

 

Caracterizarea orelor din Club de aerobic:

 

DeepWORK

Un concept nou și unic de formare, care se întinde din Germania până în Statele Unite ale Americii și care a zguduit lumea de fitness și fitnessul de grup.Această formare se numește deepWORK care îndeplinește așteptările utilizatorilor-finali cu privire la puls, timp și dorințe.

DeepWORK este un antrenament funcțional, holistic (al întregului… corp ), ce te ajută să-ţi regăseşti spiritualitatea, să-ţi depășești limitele în deplină cunostinţă de cauză. Antrenamentul deepWORK cunoaşte un succes international imens, fiind un antrenament alcătuit conştient si responsabil vis-a-vis de sănătatea participanţilor şi a complexitătii mişcărilor.

Din fundal te conduce muzica, ritmurile antrenante te provoacă să te eliberezi şi să-ţi depășești propriile limite!
Este indicat atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei, tuturor acelora ce doresc să simtă adevărata provocare şi menire!

De ce deepWORK?

  • 100% arderea grăsimilor;
  • eliberează tensiunile;
  • antrenament fizic şi mental;
  • întărește sistemul imunitar;
  • conţine exerciţii atât de forţă cât şi de relaxare;
  • îmbunătăţeşte mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, răbdarea şi conştientizarea;
  • antrenament CARDIO funcţional ce întăreşte inima;
  • creşte capacitatea respiratorie;
  • îmbunătăţeşte circulaţia sanguină;
  • îmbunătăţeşte oxigenarea organismului;
  • întăreşte pereţii vaselor sanguine.

 

BodyART

In zilele noastre, tot mai multi oameni simt nevoia unei forme de miscare care sa le elibereze corpul de stres, atat fizic cat si psihic. Pe langa eliminarea stres-ului ei ar dori si recapatarea tonusului muscular, a flexibilitatii, mobilitatii corpului, pe scurt,o refacere rapida si totala.

O astfel de REFACERE , complexa, sigura, precisa iti ofera conceptul „bodyART” , concept creat de-a lungul anilor de Robert Steinbacher si Alexa Le.

Formele de miscare folosite in bodyART sunt preluate din: yoga, in cea mai mare parte, la care se adauga gimnastica medicala, miscarea japoneza DO-IN, completate cu elemente speciale de tehnici de respiratie.

Toate aceste elemente contribuie atat la un antrenament sanatos cat si la relaxare.

Conceptul „bodyART” te ajuta sa iti armonizezi trupul, sufletul si mintea !

Elementele statice si dinamice, combinate cu elemente de mobilitate si flexibilitate, au o influenta pozitiva si benefica asupra slabiciunii si rigiditatii corpului. Fiecare miscare necesita autocontrol si constientizare, imbinate cu o respiratie adecvata.

Antrenamentul „bodyART” te ajuta sa-ti recapeti mobilitatea, flexibilitatea, puterea, si nu in ultimul rand, iti dezvolta tenacitatea, simtul echilibrului, stabilitatea, rabdarea, constientizarea, simturi care te ajuta sa-ti traiesti viata de zi cu zi in armonie deplina!

Creste capacitatea cardiovasculara, anduranta, felxibilitatea, viteza de reactie, agilitatea, coordonarea.

 

PILATES
Metoda de antrenament Pilates a fost dezvoltata in Germania in anii 1900, de catre Joseph Hubertus Pilates. Hotarat sa-si invinga slabiciunea fizica a dezvoltat un set de exercitii speciale coordonate cu o buna respiratie si o postura corecta pentru a creste nivelul de fitness, a fi mai puternic si mai sanatos.
In cadrul lectiei se pune accent pe tonifierea muschilor abdominali, fesierilor si a coapselor. Ritmul de executie este lent si fiecare miscare este controlata. Pilates nu pune accent pe cantitate ci pe calitate.
O sa dobanditi un aspect mai suplu, tonifiat al intregului corp si veti remodela cu precadere zonele care ridica cele mai mari probleme: fese , coapse, abdomen.

 

TAE BO
Clasa de aerobic in care coregrafia este compusa in cea mai mare parte din miscari specifice artelor martiale – lovituri de brate si de picioare.
Veti invata lovituri de brate si picioare combinate cu deplasari si eschive respectand o coregrafie cu ritmuri si tempouri diferite.
Antrenamentele de Tae Bo emana o energie fantastica, te ajuta sa slabesti sa te fortifici, sa capeti fermitate si elasticitate, agilitate si mobilitate.

 

ZUMBA DANCE

Zumba combina energia si muzica ritmata, motivanta, cu miscari unice de dans care faciliteaza invatarea rapida si asigura buna dispozitie. Zumba foloseste o fuziune de dansuri latino si internationale (de la cumbia columbiana la merengue, salsa si calypso, hip hop si reggaeton) creand astfel un antrenament eficient, dinamic si captivant. Programul este conceput ca un mixt de aerobic si fitness, cu miscari in ritmuri rapide care tonifica si sculpteaza corpul.

 

SENIOR PROGRAM

Clasa de aerobic este compusa din exercitii de intensitate medie ( moderata ) si vizeaza imbunatatirea rezistentei fizice si frecventei cardiace.

Supletea si fermitatea trupului in armonie cu echilibrul psihic se vor realiza prin exercitii din : pillates , yoga , stretching si step-aerobic cu si fara obiecte ajutatoare (gantere , mingii , benzi elastice ) .

Persoanele care fac miscare regulat, forta musculara si rezistenta fizica se vor mentine pana la varste inaintate. In plus, cei care desfasoara des o activitate fizica au un nivel al tensiunii arteriale mult mai scazut decat persoanele care nu au acest obicei. Sportul mentine densitatea osoasa si riscul de aparitie a osteoporozei este mult mai redus la iubitorii de miscare. Un alt beneficiu al practicarii unei activitati fizice sustinute este acela ca scade riscul dereglarilor metabolice, gen hipercolesterolemie sau diabet, deoarece activitatea fizica ajuta la scaderea nivelului colesterolului „rau“ si al glicemiei.Pe plan psihic, sportul intarzie aparitia dementei, reduce starile de anxietate si de depresie. Miscarea faciliteaza circulatia sangelui catre creier, prevenind astfel pierderile de memorie. De asemenea, exercitiile aerobice cresc nivelul de endorfine, substante chimice care sunt responsabile pentru mentinerea bunei-dispozitii.

 

CARDIO & TONE

Clasa compusa din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului. In partea a doua a antrenamentului se pot efectua exercitii la saltea, cu scopul tonifierii musculaturii abdominale , fesiere si lombare.

 

STEP AEROBIC

Clasa de aerobic in care coregrafia se bazeaza in principal pe folosirea unui obiect asemanator unei bancute ce se poate regla pe inaltime.

Se incepe cu partea de incalzire ce nu depaseste o intensitate medie a efortului si 5 minute durata ; continua cu partea fundamentala-antrenamentul propriu-zis. In cadrul acestuia creste intensitatea efortului prin cele doua componente-cresterea ritmului de executie si a complexitatii coregrafiei; toti pasii de aerobic executati sunt adaptati si/sau modificati functie de elementul de baza al coregrafiei-pasirea pe si de pe step. In patea finala a clasei, inainte de incheiere, se pot efectua exercitii de tonifiere diferitelor grupe musculare-coapse, fese, abdomen si lombar. Incheierea sau partea de relaxare contine tot exercitii tip stretching si de respiratie.

Antrenamentul solicita atat componenta cardiovaculara a organismului dar si musculatura membrelor inferioare si coordonarea.

 

HOT BIKINI BODY– este o clasa unde accentul se pune in special pe trenul inferior, pe tonifiere (picioare, fesier, abdomen), gradul de dificultate este unul mediu si se stabileste in functie de pregatirea clientului;

Obiective:

Imbunatatirea starii de spirit, cresterea tonusul muscular, acest antrenament ajuta la definirea musculaturii abdomenului si a fesierilor; Imbunatateste postura si combaterea durerilor de spate (prin intarirea musculaturii zonei lombare); Imbunatateste echilibrul, coordonarea si mobilitatea.

 

COMBAT FORCE –  este un antrenament energic, o combinatie intre elementele specifice din Tae-Bo si exercitii de tonifiere cu greutatea propriului corp sau cu gantere, bare, disc, step, etc., ritm si tempo diferit;

Obiective:

Se castiga un avantaj fizic si mental, se lucreaza toti muschii, se urmareste starea de bine, corectarea posturii, tonifiere genereala, corectarea aliniamentului corpului, detensionarea musculaturii, agiliate, fermitate.

 

STEP FIT ACTION– daca iti doresti sa dezvolti rezistenta la efort si sa iti sculptezi musculatura, aceasta clasa este alegerea perfecta. Prima parte a antrenamentului este dedicata zonei cardio si se efectueaza diferite combinatii usoare coregrafice pe step, iar cea de a doua parte este compusa din exercitii cu caracter de tonifiere.

Obiective:

Se vizeaza coordonarea, forta, rezistenta pe mai multe planuri de miscare, lucru ce ajuta la imbunatatirea sistemelor energetice proprii printr-un antrenament cardio vascular intens; Corectarea posturii si detensionarea musculaturii.

 

SUPER TONE & FIT – este un antrenament simplu, insa suficient de dinamic si intens incat sa asigure un consum inalt; Intensitatea programului creste progresiv, accesoriile folosite in aceasta clasa sunt: Step, gantere, discuri, bastoane, saltelute si Energie Pozitiva!

Obiective:

Antrenamentul este destinat dezvoltarii rezistentei fizice si musculare dar si procesului de „Fat Burning”.